سی و چهارمین بــــــــــــــــــــــــهـــــــــــــــار

سی و چهارمین بــــــــــــــــــــــــهـــــــــــــــار
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهار۳۴ و آدرس bahar34.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

ف ، منصوری به نقل از علی اکبر منصوری / اصفهان
تازه به مریوان اعزام شده بودیم. خوشبختانه با چند تن از دوستانم به این منطقه آمدیم. از طرف جهاد اعزام شده بودیم و وظیفه ما درست کردن خاکریز بود.
جایی که ما ساکن شدیم تا پشت خاکریز عراقی ها حدود دو کیلومتر فاصله بود. به همین علت فرمانده دستور داده بود بین خاکریز خودمان وخاکریز عراقی ها،یک خاکریز دیگری درست کنیم تا به عراقی ها نزدیک تر شویم.
بسیجی های سنگرهای دور وبر،وقتی فهمیدند ما تازه کار هستیم وتازه به این جا اعزام شده ایم،می خواستند سر به سرمان بگذارند.یک روز که پشت خاکریزها نشسته بودیم واستراحت می کردیم،دیدیم یکی از بسیجی ها با یک قابلمه تمیز و درخشان به طرف ما می آید.وقتی کنارمان رسید نشست.به او گفتیم این قابلمه برای چیست؟او هم بدون جواب قابلمه را روی خاکریز انداخت.هنوز چند ثانیه نگذشته بود که عراقی ها شروع کردند به تیر اندازی.آنقدر خمپاره و...زدند که بوی باروت خفه مان می کرد.حدود نیم ساعت عراقی ها به این قابلمه تیر اندازی می کردند و ما پشت خاکریز خوابیده بودیم وبد وبیراه می گفتیم.بعد از این که تیر اندازی قطع شد آنقدر ترسیده بودیم که زبانمان بند آمده بود.فرمانده از سنگر بیرون آمد. وقتی ماجرا را فهمید،او را حسابی توبیخ کرد،ولی او هرگز با این توبیخ ها تنبیه نشده بود و دوباره به کارهایش ادامه می داد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 8 / 11 / 1391برچسب:خاکریز جنگ دفاع مقدس, ] [ 23:22 ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

سلام به همه اونایی که تشریف میارن به این وبلاگ من و آرزو و مریم این وبلاگ رو زدیم چون کلی سوال داشتیم و جوابش رو هم میدونیم یعنی شما هم میدونین ولی درکش نکردیم اینجا از شما جواب سوالامون میخواییم یعنی سوال همه جوانان ونوجوانان ایرانی..... بــــــــــــــــــــــــــــــــآاین کـــــــــــــــــــه مـِـــــــــــــدونم زیــــــــــــــاد حــــرف زدم ولـــــــــی قابــــــــــل ذکـــــــــــره کــــــــــــــه: ما در این وبلاگ راجب تمام چیزهای مرتبط به وطنمون میحرفیــــــــــــــــــــــــــم.... خب از خودتون پذیرایی کنید چیزه قابل داری نیست چندتا مطلب و پست دیگه وبا چندتا نظر خوشگل از ما تشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــکر کنـــــــــــــــــِید ممـــــــــــــــنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــون
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 149
بازدید کل : 25712
تعداد مطالب : 42
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1

his script got from www.Avazak.ir-Design By: Avazak.ir --> دریافت کد خداحافظی

دریافت کد پیغام خوش آمدگویی

کد تغییر شکل موس